فروش یدات پتاسیم در شهرک صنعتی قرچک

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


KIO در حوزه پزشکی به عنوان یک عامل دارویی به کاربرده می شود و از این جهت توسط سازمان سلامت جهانی مورد تأیید قرار گرفته است.. افرادی که با بیماری پرکاری تیروئید دست و پنجه نرم می کنند، توسط اشعه ید رادیواکتیو تحت درمان قرار می گیرند که این موضوع باعث می شود تا ید رادیواکتیو ایزوتوپی که برای بدن مضر است.، توسط غده تیروئید جذب شده و مصمویت ایجاد گردد.

پتاسیم یدات که با نماد شیمیایی KIO نمایش داده می شود، یک ترکیب یونی بوده که در صنعت به صورت پودری سفید رنگ تولید می شود. این ترکیب یک عامل اکسید کننده به حساب می آید و همین دلیل نیز در صورت تماس با مواد قابل احتراق یا عوامل احیا کننده، می تواند باعث ایجاد آتش سوزی شود.

مصرف بیش از اندازه این ترکیب شیمیایی باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، تورم غدد بزاقی که بیشتر در اطراف صورت و گردن قرار دارند، سردرد، خس خس سینه یا سرفه می شود. همچنین ناراحتی معده، احساس ضعف، اختلال در چشایی از جمله طعم فلزی در دهان و تداخل در عملکرد غده تیروئید که می تواند منجر به فعالیت بیش از حد یا کم کاری شود از عوارض و مضرات یدات پتاسیم است..



( فروش ) های دیگر