تولید و ساخت یدات پتاسیم در شهریار

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


این ترکیب را می توان به روش های مختلفی سنتز نمود، اما یکی از ساده ترین راه های تهیه آن ترکیب پتاسیم هیدروکسید با یدیک اسید می باشد. پتاسیم یدات در زمینه یددار کردن نمک خوراکی، تهیه مکمل های غذایی، ساخت شیر خشک و به عنوان یک ماده افزودنی برای پخت نان و شیرینی کاربرد دارد.

پتاسیم یدید یک ترکیب شیمیایی است. که در آن یون های آنیون یدید و کاتیون پتاسیم حاوی بارالکتریکی هستند و به دلیل داشتن خاصیت جابه جایی و تحرک به عنوان یک ماده رسانا درنظر گرفته می شود.بنابراین می توان گفت که این ماده به دلیل داشتن یون متحرک می تواند جریان برق را عبور دهد.محلول پتاسیم یدید به دلیل توانایی عبور الکتریسته به عنوان یک ماده رسانا اغلب به کار برده می شود.

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پتاسیم یدات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است.. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پتاسیم یدات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم یدات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید یدات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



( تولید و ساخت ) های دیگر