تولید و ساخت یدات پتاسیم در فیروزکوه

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


Msds پتاسیم یدات در واقع برگه ایمنی و احتیاط است.فاده از این ماده شیمیایی است.. برای است.فاده از این ماده شیمیایی دستکش مناسب بپوشید. دستکش های محافظ شیمیایی مناسب هستند که طبق EN تست شده اند. در صورت تماس با بدن حتما موضع را با آب فراوان شستشو دهید. از بلع آن خودداری کنید و در صورت است.نشاق بخارات حتما به هوای آزاد بروید. سایر موارد درج شده در برگه ایمنی پتاسیم یدات عبارتند از:

ممکن است. در جذب ید از غده تیروئید اختلال ایجاد کند و آن را بزرگ کند. برخی منابع می ‌گویند که ید و ترکیبات ید حساس‌ کننده‌ های قوی هستند و تماس مکرر ممکن است. باعث درماتیت حساسیتی، ادم حنجره، بیماری سرم همراه با بزرگ شدن غدد لنفاوی، درد و تورم مفاصل شود.

پتاسیم یدید یک ترکیب شیمیایی است. که در آن یون های آنیون یدید و کاتیون پتاسیم حاوی بارالکتریکی هستند و به دلیل داشتن خاصیت جابه جایی و تحرک به عنوان یک ماده رسانا درنظر گرفته می شود.بنابراین می توان گفت که این ماده به دلیل داشتن یون متحرک می تواند جریان برق را عبور دهد.محلول پتاسیم یدید به دلیل توانایی عبور الکتریسته به عنوان یک ماده رسانا اغلب به کار برده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر