تولید و ساخت یدات پتاسیم در لواسان

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


اغلب مراکز خرید و فروش پتاسیم یدات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پتاسیم یدات در سایر است.ان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

پتاسیم یدید یک نمک کریستالی است. که رطوبت کمتری نسبت به یدید سدیم دارد. بنابراین کار کردن با این ماده بسیار آسانتر است.. در پتاسیم یدید، یون یدید به عنوان یک کاهنده ملایم است.فاده می شود بنابراین I- به راحتی توسط عوامل اکسید کننده قوی مانند کلر به I- اکسید می شود که این واکنش در جداسازی ید از منابع طبیعی به کار می رود. زمانی که KI با دی کلرومتان شستشو داده می شود، حتی هوا یدید را اکسید می کند.

این دو ماده هردو نمک های پتاسیم هستند که اغلب به عنوان مکمل های غذایی به کار برده می شوند. یکی از کاربردهای مهم و همچنین تفاوت اصلی این دو ترکیب در فرآیند مسدود کردن تشعشعات است.. برای این کاربرد پتاسیم یدات موثرتر از پتاسیم یدید است. زیرا پتاسیم یدید ماندگاری ضعیفی در آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پتاسیم یدات معمولا به دلیل توانایی این ماده در جلوگیری از تشعشات در مواقع کاملا ضروری شناخته شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر