فروش یدات پتاسیم در ملارد

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.


اغلب مراکز خرید و فروش پتاسیم یدات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پتاسیم یدات در سایر است.ان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

برای تهیه پتاسیم یدات از پتاسیم یدید، ابتدا گرم پتاسیم یدید را در سی سی آب مقطر حل می کنیم. در ظرف دیگری گرم پرمنگنات پتاسیم را در ۸ سی سی آب مقطر حل می کنیم. حالا محلول اول را در ظرف محلول دوم خالی می کنیم. رنگ محلول از بنفش تیره به قهوه ای تیره تبدیل می شود. حالا ظرف حاوی محلول حرارت داده و فیلتر می کنیم تا پتاسیم یدات جدا شود.

شركت تعاونی آق آلتين شيمی در سال در ابتدا با هدف توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات تاسيس گرديد. با توجه به عدم توليد اين ترکیبات در داخل كشور و نياز مبرم صنايع مختلف به اين محصولات، اين شركت تصميم گرفت با توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات با است.فاده از متخصصین مجرب، در سطح كيفيت بالا و مطابق با است.اندارد هاي شناخته شده براي صنايع غذايي و دارويي، نيازهاي داخلی را برآورده نمايد.



( فروش ) های دیگر