تولید و ساخت یدات پتاسیم در چهاردانگه

Potassium iodate-1
Potassium iodate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


سدیم کلرید، یک ترکیب یونی است. که از واکنش بین سدیم مذاب و گاز کلر بدست می آید. این واکنش همراه با تولید گرما و نور انجام می گیرد. در طی این واکنش یک الکترون از اتم های سدیم به اتمهای کلر منتقل می شود و هر دو به آرایش هشت تایی می رسند. در این فرآیند سدیم به کاتیون سدیم و کلر به آنیون کلرید تبدیل می شود. منبع اصلی تهیه سدیم کلرید معادن نمک می‌باشند، ولی از آب‌های شور (مانند دریاچه ارومیه) نیز قابل است.حصال است..

هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.



( تولید و ساخت ) های دیگر