فروش یونولیت بسته بندی در اسلامشهر

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.


شاید این موضوع در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما است.فاده از این بسته بندی ها علاوه بر این که با سالم ماندن محصول باعث رضایت مشتری می شود. به دلیل داشتن طراحی و شکل ظاهری مناسب. هنگام تحویل محصول به مشتری. باعث بروز حس رضایت بیشتر در مشتری نسبت به خرید خود می شود.

در این پروسه، دانه‌های پلی است.ایرن با ماده‌ای به نام پنتان آغشته می‌شود و در دمای بالاتر از درجه سانتی گراد پیش فوم می‌شود. افزایش دما در این فرایند باعث می شود که پنتان تبخیر شده و مواد پایه ترموپلاستیک به بیش از تا ۵ برابر سایز اصلی خود برسد. در مرحله بعدی برای تثبیت این دانه ها تا ساعت نگهداری می شود و در نهایت قالب بندی شده و یا به صورت

ضایعات پلاستوفوم در شرکت صبافوم به دوشکل سرد و گرم بازیافت میگردد. که پس از خرید ضایعات یونولیت و حمل آن ، کل مقدار ضایعات یونولیت به پروسه تولید باز خواهد گشت . از این محل صرفه جویی در مصرف مواد جدید و آلوده شدن بیشتر زمین به عمل خواهد آمد.



( فروش ) های دیگر