فروش یونولیت بسته بندی در شهر جدید اندیشه

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


ویژگی هایی وجود دارند که باعث شده اند یونولیت به عنوان محصولی برای بسته بندی انواع محصولات در اولویت قرار گیرد. یکی از این دلایل همان طور که در بالا اشاره کردیم، ویژگی های جنس یونولیت و وزن آن است.. یونولیت ویژگی های دیگری نیز دارد که به برخی از این نکات پرداختیم و آن ها را مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که پس از خواندن این مقاله از این نکات بهره برداری لازم را کرده باشید، اکنون می توانید انتخاب مناسب خود را برای بسته بندی محصولات خود داشته باشید. انتخابی که با کمترین آسیب به محیط زیست، بتواند گزینه مناسبی برای جابه جایی و حمل و نقل محصولات مختلف باشد. ضمنا در این مقاله از محصولات مختلفی که معمولا از یونولیت برای حمل و نقلشان است.فاده می شود یاد کردیم. امید است. بتوانید از این مقاله است.فاده لازم را ببرید.

کارخانجات تولیدی فرازفوم تولیدکننده یونولیت,یونولیت سقفی,فوم سقفی و پلاستوفوم فعالیت های اقتصادی خود را از سال شروع و بعد از سالها تلاش در سال ۸۵ با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت و اخذ رسمی مجوز تولید شده است. ...

ضایعات پلاستوفوم در شرکت صبافوم به دوشکل سرد و گرم بازیافت میگردد. که پس از خرید ضایعات یونولیت و حمل آن ، کل مقدار ضایعات یونولیت به پروسه تولید باز خواهد گشت . از این محل صرفه جویی در مصرف مواد جدید و آلوده شدن بیشتر زمین به عمل خواهد آمد.



( فروش ) های دیگر