فروش یونولیت بسته بندی در شهرک صنعتی شمس آباد

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


همانطور که گفته شد یونولیت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و &#; می باشند. از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:

همچنین بعلت بسته بندی شدن هر کالای تولید شده، برای محافظت از آن محصول در هنگام حمل و نقل و همچنین انبار داری و تحویل محصول تولید شده به مشتری ، با توجه به ویژگی های بسته بندی یونولیت یا پلاستوفوم یا فوم بحث عایق کردن در مقابل سرما و گرما و همچنین ضربه پذیر بودن و نسبت به سایر موارد توصیه می شود.

یونولیت لوازم خانگی امروزه به شکلی کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید می شوند به گونه ای که حمل و نقل این لوازم حتی برای مسافت های بین قاره ای نیز مشکل و خسارتی ایجاد نمی کند. به صورت کلی یونولیت های مقاومت بسیار خوبی در برای رطوبت، تغییرات دمایی، فشار، ضربه و شوک دارند و حتی حساس ترین لوازم و محصولات را می توان به کمک این مواد ترانزیت کرد.



( فروش ) های دیگر