فروش یونولیت بسته بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


یونولیت یا همان پلی است.ر فشرده شده که در زبان لاتین با علامت EPS شناخته می شود، محصولی بسیار سبک است. که بیشتر حجم آن را هوا تشکیل می دهد. در واقع درصد از این محصول را هوا و درصد دیگر آن ساخته شده از پلاستیک است.. این محصول در قرن میلادی به صورت اتفاقی در آلمان کشف شد و به بهره برداری رسید.

کارخانجات و تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی برای عایق شدن محصولات خود در جداره های آنها از یونولیت فشرده عایق است.فاده میکنند این عمل باعث می شود بازدهی این نوع دستگاه ها به طرز چشمگیری بالاتر رفته و از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری شود در ضمن برای جا به جایی و حمل این محصولات از یونولیت ورقه ای فشرده جهت بسته بندی است.فاده می گردد.

در این پروسه، دانه‌های پلی است.ایرن با ماده‌ای به نام پنتان آغشته می‌شود و در دمای بالاتر از درجه سانتی گراد پیش فوم می‌شود. افزایش دما در این فرایند باعث می شود که پنتان تبخیر شده و مواد پایه ترموپلاستیک به بیش از تا ۵ برابر سایز اصلی خود برسد. در مرحله بعدی برای تثبیت این دانه ها تا ساعت نگهداری می شود و در نهایت قالب بندی شده و یا به صورت



( فروش ) های دیگر