فروش یونولیت بسته بندی در فیروزکوه

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


همچنین بعلت بسته بندی شدن هر کالای تولید شده، برای محافظت از آن محصول در هنگام حمل و نقل و همچنین انبار داری و تحویل محصول تولید شده به مشتری ، با توجه به ویژگی های بسته بندی یونولیت یا پلاستوفوم یا فوم بحث عایق کردن در مقابل سرما و گرما و همچنین ضربه پذیر بودن و نسبت به سایر موارد توصیه می شود.

یونولیت یا همان پلی است.ر فشرده شده که در زبان لاتین با علامت EPS شناخته می شود، محصولی بسیار سبک است. که بیشتر حجم آن را هوا تشکیل می دهد. در واقع درصد از این محصول را هوا و درصد دیگر آن ساخته شده از پلاستیک است.. این محصول در قرن میلادی به صورت اتفاقی در آلمان کشف شد و به بهره برداری رسید.

همانطور که گفته شد یونولیت های بسته بندی کاربردهای متعددی دارند و در اشکال مختلفی مانند یونولیت ورقه ای و یونولیت های سفارشی وجود دارند. برای خرید این مواد باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:



( فروش ) های دیگر