فروش یونولیت بسته بندی در لواسان

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.


شاید این موضوع در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما است.فاده از این بسته بندی ها علاوه بر این که با سالم ماندن محصول باعث رضایت مشتری می شود. به دلیل داشتن طراحی و شکل ظاهری مناسب. هنگام تحویل محصول به مشتری. باعث بروز حس رضایت بیشتر در مشتری نسبت به خرید خود می شود.

کارخانجات تولیدی فرازفوم تولیدکننده یونولیت,یونولیت سقفی,فوم سقفی و پلاستوفوم فعالیت های اقتصادی خود را از سال شروع و بعد از سالها تلاش در سال ۸۵ با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت و اخذ رسمی مجوز تولید شده است. ...

یونولیت لوازم خانگی امروزه به شکلی کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید می شوند به گونه ای که حمل و نقل این لوازم حتی برای مسافت های بین قاره ای نیز مشکل و خسارتی ایجاد نمی کند. به صورت کلی یونولیت های مقاومت بسیار خوبی در برای رطوبت، تغییرات دمایی، فشار، ضربه و شوک دارند و حتی حساس ترین لوازم و محصولات را می توان به کمک این مواد ترانزیت کرد.



( فروش ) های دیگر