فروش یونولیت بسته بندی در ملارد

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..

کهبد چندی بعد، سهم دو شریک خود را نیز از آنان خریداری و به تنهایی مالک تمامی اراضی ملارد گردید. اسناد موجود نشان می دهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الظاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکیت بر تمامی اراضی با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزی مدرن و ایجاد باغ های بسیار وسیع و تأسیس گاوداری مجهز نمود. کهبد پس از سرنگونی رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی از ایران متواری گردید.


کارخانجات تولیدی رکسانا فعالیت های اقتصادی خود را از سال با مدیریت اقای رضا کریمی راد شروع و بعد از سالها تلاش در سال با عنایت خداوند و پشتکار راسخ و عشق به توسعه و پیشرفت موفق به راه اندازی خط تولید یونولیت انجام داده شد.

همانطور که گفته شد یونولیت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و &#; می باشند. از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:

ضایعات پلاستوفوم در شرکت صبافوم به دوشکل سرد و گرم بازیافت میگردد. که پس از خرید ضایعات یونولیت و حمل آن ، کل مقدار ضایعات یونولیت به پروسه تولید باز خواهد گشت . از این محل صرفه جویی در مصرف مواد جدید و آلوده شدن بیشتر زمین به عمل خواهد آمد.



( فروش ) های دیگر