فروش یونولیت بسته بندی در چهاردانگه

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


همانطور که گفته شد یونولیت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و &#; می باشند. از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:

یونولیت در بسته بندی های بسیاری کاربرد دارد. در صورتی که به دنبال بسته بندی وسایل و تجهیزات خود هستید و با توجه به نکات بالا، یونولیت را گزینه مناسبی برای این امر دانستید، در ادامه می توانید برخی از کاربردهای یونولیت در بسته بندی را بخوانید. ضمنا به یاد داشته باشید که تنها کاربرد یونولیت در بسته بندی ها نیست! بلکه از یونولیت در کاربردهای بسیاری می توان است.فاده کرد.

در این پروسه، دانه‌های پلی است.ایرن با ماده‌ای به نام پنتان آغشته می‌شود و در دمای بالاتر از درجه سانتی گراد پیش فوم می‌شود. افزایش دما در این فرایند باعث می شود که پنتان تبخیر شده و مواد پایه ترموپلاستیک به بیش از تا ۵ برابر سایز اصلی خود برسد. در مرحله بعدی برای تثبیت این دانه ها تا ساعت نگهداری می شود و در نهایت قالب بندی شده و یا به صورت



( فروش ) های دیگر