Sale Activated carbon food In Malard

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کربن فعال پودری (PAC) نوع خاصی از PAC است. که با است.فاده از مواد غذایی با کیفیت بالا تولید می شود و برای است.فاده در برنامه های غذایی و نوشیدنی طراحی شده است.. این نوع PAC عموماً از پوسته نارگیل یا سایر منابع ایمن برای مواد غذایی ساخته می‌شود و به گونه‌ای پردازش و پردازش می‌شود که است.انداردهای ایمنی مواد غذایی را رعایت می‌کند.

از نظر اقتصادی، ترجیحاً موادی با کربن بالا و موادآلی کم برای تولید کربن فعال شده انتخاب می‌شود، ماده تشکیل شده جامد حاصل از عملیات پیرولیز باید دانسیته بالا و همچنین دارای گازهای فرار کافی باشند، آزادسازی گازهای فرار در مرحله پیرولیز باعث ایجاد منافذ در کربن می‌شود. دانسیته بالا باعث می‌شود کربن از است.حکام و ساختار محکمی برخوردار گردد موادخام مورد است.فاده به ترتیب اهمیت آنها از نظر ظرفیت تولید کربن متخلخل، مشخصات نهائی و مقدار مصرف عبارتند از: چوب، زغال‌سنگ، سیگمنت (نوعی زغال‌سنگ;)، پوست نارگیل و تورب.

جذب عبارت است. از قرارگیری لایه‌ای مولکول‌های گاز یا مایع از یک فاز در حال حرکت بر روی سطح یک جسم جامد به کمک نیروی جاذبه مولکولی واندروالس. اتم‌های سطحی جسم جامد کربن فعال در مقایسه با اتم‌های داخلی دارای انرژی موازنه نشده‌ای می‌باشند و مولکول‌های خارجی سعی بر موازنه کردن این انرژی دارند و بر سطح جذب می‌شوند این مولکول‌ها لایه تکی روی سطح جسم جامد را تشکیل می‌دهند.



( Sale ) `s other