Sale Ammonium bifluoride In lalezar market

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این محصول شیمیایی، جزو محصولات شیمیایی سمی محسوب می شود. به همین علت تمامی افرادی که با این ترکیب شیمیایی سر و کار دارند، می بایست از لباس های محافظ و دستکش است.فاده کنند. چرا که اگر آمونیوم بای فلوراید در مجاورت پوست انسان قرار گیرد، می تواند باعث سوختگی پوست فرد شود.  در صورت بروز چنین حادثه ای، فوراً به مراکز درمانی مراجعه کنید.

به علاوه است.فاده از ماسک های مناسب و عینک به تمامی افرادی که در مجاورت این ماده شیمیایی قرار دارند، توصیه می شود. چراکه از آمونیوم بای فلوراید مایع گازهایی متصاعد می شود که می تواند برای انسان بسیار سمی باشد و باعث بروز خطرات و مشکلات بسیار زیادی شود‌. در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا به متخصص مراجعه کنید.

آمونیوم بای فلوراید یکی از مواد تشکیل دهنده برخی از اکسنده‌ها است.. پتاسیم بای فلوراید یک سونش مورد است.فاده متداول‌تر است.. آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بنابراین، اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید حاصله به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود. از کاربردهای آمونیوم بای فلوراید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



( Sale ) `s other