Sale Ammonium persulfate In Kharazmi Industrial City

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

این ماده که از آن به اختصار با عنوان APS نیز یاد می شود، به راحتی در آب حل شده و با افزایش دمای آب و گرم شدن آن، حلالیت آن نیز بیشتر می شود. آمونیوم پرسولفات به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود، به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود؛ اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های 

این ماده باید در محیط های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره شود. و تخلیه آمونیوم پرسولفات نیز باید در نور انجام شده باشد. همچنین آن را در جایی از انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری نمایید.



( Sale ) `s other