Sale Ammonium persulfate In Malard

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ذرات حاوی این ماده موجود در هوا ممکن است. در اثر تماس، چشم، بینی، گلو، ریه و پوست را تحریک کند. قرار گرفتن زیاد در معرض ذرات حاوی پرسولفات آمونیوم ممکن است. در مشکلات تنفسی ایجاد کند. نشان داده شده است. که نمک‌های پرسولفات یکی از دلایل عمده اثرات آسم در زنان است..علاوه بر این، پیشنهاد شده است. که قرار گرفتن در معرض این ماده می‌تواند اثرات آسم در کسانی که در صنعت آرایشگری کار می‌کنند، ایجاد کند و آسم در اثر اکسیداسیون اسیدآمینه سیستئین و متیونین ایجاد می‌شود.

نکته قابل توجه در رابطه با آمونیوم پرسولفات این است. که در صورت قرارگیری در معرض حرارت و گرما برای تجزیه شدن، گازهایی سمی نظیر اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و آمونیاک آزاد می کند. این ماده در دمای درجه سانتی گراد تجزیه می شود. همچنین قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و آن را به راحتی به خود جذب می کند.

این روش برای اولین بار در سال توسط هیو مارشال معرفی شد. با الکترولیز محلول سرد و غلیظ آمونیوم سولفات در اسید سولفوریک با چگالی جریان بالا، آمونیوم پرسولفات تولید می شود. این روش با است.فاده از الکترودهای پلاتین انجام می شود. در واقع همزمان با الکترولیز محلول، الکترولیت مایع تولید می شود. سپس HSO با سولفات آمونیوم وارد واکنش می شود تا از این طریق پرسولفات آمونیوم تولید شود. در پایان، ماده شیمیایی تولید شده از مراحل فیلتراسیون، کریستالیزاسیون، جداسازی سانتریفوژ و خشک کردن نیز عبور می کند تا به کریستال های آمونیوم پرسولفات تبدیل شود.



( Sale ) `s other