Sale Ammonium persulfate In Payetakht Industrial City

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

آمونیوم پرسولفات سفید، بدون کریستال بی بو، فرمول (NH) SO است.، دارای اکسیداسیون قوی و خوردگی، هنگام گرم شدن، تجزیه آن به راحتی و جذب رطوبت آسان نیست، در آب محلول است.، حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد، می توان آن را به هیدرولیز سدیم هیدروژن و پراکسید هیدروژن در محلول آبی هیدرولیز کرد. به طور عمده به عنوان یک عامل اکسید کننده و آماده سازی پراکسید هیدروژن، پراسفیلات پتاسیم و دیگر پروپولفات ها است.فاده می شود. آمونیوم پرسولفات می تواند به عنوان مواد خام persulfate تولید و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی، مهار کننده پلیمر آلی، آغازگر در طول پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلرید است.فاده می شود.

ذرات حاوی این ماده موجود در هوا ممکن است. در اثر تماس، چشم، بینی، گلو، ریه و پوست را تحریک کند. قرار گرفتن زیاد در معرض ذرات حاوی پرسولفات آمونیوم ممکن است. در مشکلات تنفسی ایجاد کند. نشان داده شده است. که نمک‌های پرسولفات یکی از دلایل عمده اثرات آسم در زنان است..علاوه بر این، پیشنهاد شده است. که قرار گرفتن در معرض این ماده می‌تواند اثرات آسم در کسانی که در صنعت آرایشگری کار می‌کنند، ایجاد کند و آسم در اثر اکسیداسیون اسیدآمینه سیستئین و متیونین ایجاد می‌شود.



( Sale ) `s other