Sale Ammonium persulfate In Shahr ray

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آمونیوم پرسولفات سفید، بدون کریستال بی بو، فرمول (NH) SO است.، دارای اکسیداسیون قوی و خوردگی، هنگام گرم شدن، تجزیه آن به راحتی و جذب رطوبت آسان نیست، در آب محلول است.، حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد، می توان آن را به هیدرولیز سدیم هیدروژن و پراکسید هیدروژن در محلول آبی هیدرولیز کرد. به طور عمده به عنوان یک عامل اکسید کننده و آماده سازی پراکسید هیدروژن، پراسفیلات پتاسیم و دیگر پروپولفات ها است.فاده می شود. آمونیوم پرسولفات می تواند به عنوان مواد خام persulfate تولید و پراکسید هیدروژن در صنایع شیمیایی، مهار کننده پلیمر آلی، آغازگر در طول پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلرید است.فاده می شود.

این ماده باید در محیط های خشک، خنک (دمای اتاق) و دارای سیستم تهویه مناسب ذخیره شود. و تخلیه آمونیوم پرسولفات نیز باید در نور انجام شده باشد. همچنین آن را در جایی از انبار به دور از مواد آلی، گوگرد، سوخت های فسفریک و عوامل کاهش دهنده نگهداری نمایید.

دمای ذوب این جامد بلوری درجه، دمای جوش درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز . گرم بر سانتی متر مکعب است.. دانسیته اتمی آن . گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز درجه سانتی گراد می باشد. همچنین یک عامل قوی اکسید کنندگی است. که به راحتی نمی سوزد اما می تواند به تولید مواد آلی منجر شود.



( Sale ) `s other