Sale Ammonium persulfate In Varamin

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده که از آن به اختصار با عنوان APS نیز یاد می شود، به راحتی در آب حل شده و با افزایش دمای آب و گرم شدن آن، حلالیت آن نیز بیشتر می شود. آمونیوم پرسولفات به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود، به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود؛ اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های 

علاوه بر این، در کشاورزی به عنوان اسپری کمکی برای قارچ کش ها، حشره کش ها و علف کش های محلول در آب نیز کاربرد دارد. به عنوان نگهدارنده چوب نیز مورد است.فاده قرار گرفته و حتی به تولید سایر نمک های آمونیوم کمک می کند. نکته قابل توجه این است. که در صورت است.فاده در کنار فلزات، احتمال ایجاد خورندگی وجود دارد. همین نکته موجب شده است. تا موارد کاربرد آن کمتر از قبل شود.

دمای ذوب این جامد بلوری درجه، دمای جوش درجه سانتی گراد و چگالی آن نیز . گرم بر سانتی متر مکعب است.. دانسیته اتمی آن . گرم بر لیتر و دمای پایداری آن نیز درجه سانتی گراد می باشد. همچنین یک عامل قوی اکسید کنندگی است. که به راحتی نمی سوزد اما می تواند به تولید مواد آلی منجر شود.



( Sale ) `s other