Sale Barium chloride In East of Tehran

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت کم اکس یکی از بزرگترین شرکت های واردات مواد شیمیایی اولیه در ایران است.. این شرکت در سال تاسیس شده است. و از آن زمان تا کنون همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. هم اکنون این شرکت به صورت تخصصی، مواد شیمیایی اولیه را از تمامی برندهای مطرح جهانی تهیه کرده و تو انایی عرضه و پشتبانی آن را به تمامی نقاط ایران را دارد.

با این حال، اگر فرد هوشیار است. و تشنج نمی کند و اگر کمک پزشکی به راحتی در دسترس نیست، خطر ایجاد است.فراغ را به دلیل سمیت بالای ماده شیمیایی مصرف شده در نظر بگیرید. در چنین مواقعی ممکن است. از شربت ایپکاک یا آب نمک است.فاده شود. بلافاصله فرد را به بیمارستان منتقل کنید.

باریم کلراید نمکی شیمیایی با فرمول شیمیایی BaCl و جرم مولی . g/mol است.. این ترکیب بر روی شعله آتش رنگ سبزی به آتش می‌دهد و این نشان دهنده وجود یون باریم است.. این ترکیب شیمیایی جز ترکیبات یونی به حساب می‌آید و به راحتی در آب حل می‌شود. این نمک شیمیایی ارزان قیمت است. ولی از طرفی است.فاده و کاربرد زیادی در صنعت و آزمایشگاه ندارد زیرا این ماده محدودیت هایی دارد و این محدودینت های به دلیل سمیت این ماده است.؛ زیرا باریم کلراید و سایر نمک های باریم، ضمن حل شدن در آب، محلول های بسیار سمی ای درست می‌کنند. در شکل زیر، شبکه کریستالی آن را مشاهده می‌کنید :



( Sale ) `s other