Sale Barium chloride In Pakdasht

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلرید باریم یکی از محبوب ترین نمک های باریم است.. Bacl در آب هم رطوبت گیر و هم محلول در آب است.. هنگامی که این ترکیب در معرض شعله باز قرار می گیرد، رنگ زرد مایل به سبز می دهد. نمک از واکنش اسید هیدروکلریک با کربنات باریم یا هیدروکسید باریم تولید می شود.

کاربرد صنعتی اولیه BaCl در تصفیه محلول های آب نمکی است. که در کارخانه های تولید کلر سوز آور است.فاده می شود. از این ترکیب در سخت‌کاری فولاد و تولید نمک‌های عملیات حرارتی نیز است.فاده شده است.. این ترکیب به دلیل سمیت بالا کاربردهای محدودی دارد.

اگرچه این ماده ارزان است.، اما در آزمایشگاه و صنعت کاربردهای محدودی دارد. در صنعت، از این ماده به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان کلر سوزاننده و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد است.فاده می شود. سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند. این ماده عمدتا برای تولید نمک باریم، ابزارهای الکترونیکی و به عنوان نرم کننده آب است.فاده می شود.می توان آن را به عنوان عامل دهیدراته کننده و تجزیه و تحلیل است.فاده کرد. از این ماده برای ماشینکاری عملیات حرارتی جینگ است.فاده می شود.در دستگاه های کالیبراسیون، به منظور ارزیابی و تضمین کیفیت نیز می توان از این ماده است.فاده کرد.



( Sale ) `s other