Sale Barium chloride In Sharyar

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلرید باریم نمک غیر آلی است. که از کاتیونهای باریم (Ba +) و آنیونهای کلرید (Cl–) تشکیل شده است.. این ماده جامد سفید رنگی است. که محلول در آب و، رطوبت ساز است.. فرمول شیمیایی کلرید باریم BaCl است.. کلرید باریم در مقیاس صنعتی، از طریق یک فرآیند دو مرحله ای آماده می شود. از نمک های باریم در صنعت به وفور است.فاده می شود. کلرید باریم از نظر ماهیت سمی است.. کلرید باریم به عنوان یک نمک محلول و ارزان از باریم، در آزمایشگاه کاربرد گسترده ای پیدا می کند. در صنعت، کلرید باریم به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد، در ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می شود.

در شرایط است.اندارد، این ماده به صورت یک ماده جامد بلوری سفید وجود دارد (همانطور که در بالا نشان داده شده است.). این ماده بی آب در یک ساختار بلوری متبلور می شود. با این حال، شناخته شده است. که فرم هیدراته این ماده دارای ساختار بلوری مونو کلینیک است..

BaCl، کاملاً در آب محلول است. (همانطور که در مورد اکثر نمک های یونی وجود دارد)، که در حالت محلول خود به کاتیون های باریم و آنیون های کلرید تجزیه می شود. در دمای درجه سانتیگراد، حلالیت کلرید باریم در آب تقریباً برابر با ۵۸ گرم در لیتر است.. با این حال، حلالیت این ترکیب در آب وابسته به دما است.. در دمای درجه سانتیگراد، حلالیت آن، در آب برابر با ۵ گرم در لیتر است.. این ترکیب در



( Sale ) `s other