Sale Calcium chloride In Kharazmi Industrial City

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلرید کلسیم در دمای اتاق جامد است. ولی به حالت محلول نیز وجود دارد. این ماده حلالیت زیادی در آب داشته و غالبا به صورت آب پوشیده و معمولا با ملکول آب همراه است.. این ترکیب به شدت رطوب را جذب می‌کند و به عنوان جاذب رطوبت شناخته می­شود. ویژگی جالب این مولکول آزاد کردن گرما در حین حل شدن در آب می­باشد که به دلیل بالا بودن آنتالپی حلالیت این ماده است..

آب نمک ها به حفظ قوام گل‌های حفاری و افزودن چگالی به آنها کمک می کند تا گل ها بتوانند بر فشارها سازند و در نتیجه بر مقادیر نفت، گاز و آب در مکان های خاص غلبه کنند. این آب نمک ها همچنین از هیدراتاسیون خاک رس و سیل جلوگیری می کنند و وزن مورد نیاز را به گل ها اضافه می کنند.

آزمایش PT  عملکرد مسیر خارجی انعقاد و PTT  مسیر داخلی انعقاد را بررسی می کند. این آزمایش بسیار سریع انجام می شود و در مقایسه با مقایر است.اندارد و افراد سالم بررسی می شود. میزان PT  نرمال در فردی تا / ثانیه  و میزان نرمال دیگری تا ثانیه می باشد. در مرحله بعد ترومبوپلاستین بافتی و یون کلسیم به پلاسمای بیمار اضافه شده و زمان صرف شده جهت انعقاد پلاسما اندازه گیری می شود. لازم به ذکر است. که آزمایش PT بعضی از بخش های مسیر انعقاد را بررسی می کند و به سایر مراحل مانند مسیر فیزیولوژیک نمی پردازد.



( Sale ) `s other