Sale Calcium chloride In Shams abad Industrial City

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آزمایش PT  عملکرد مسیر خارجی انعقاد و PTT  مسیر داخلی انعقاد را بررسی می کند. این آزمایش بسیار سریع انجام می شود و در مقایسه با مقایر است.اندارد و افراد سالم بررسی می شود. میزان PT  نرمال در فردی تا / ثانیه  و میزان نرمال دیگری تا ثانیه می باشد. در مرحله بعد ترومبوپلاستین بافتی و یون کلسیم به پلاسمای بیمار اضافه شده و زمان صرف شده جهت انعقاد پلاسما اندازه گیری می شود. لازم به ذکر است. که آزمایش PT بعضی از بخش های مسیر انعقاد را بررسی می کند و به سایر مراحل مانند مسیر فیزیولوژیک نمی پردازد.

هدف این تست بررسی سیستم داخلی و مسیر مشترک در انعقاد خون (ارزیابی فاکتورهای XII HMWK ، PK ، XI ،IX ، VIII) می باشد.در آزمایش PTT فعال‌شده یا APTT حجم‌های مساوی از محلول حاوی سطوح با شارژ منفی و فسفولیپیدی برای فعال کردن فاکتورهای تماسی به‌ویژه به همراه پلاسمای بیمار در درجه انکوبه شده و بعد از تا ۵ دقیقه

با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد .تولید انواع پکیج کامپوزیتی تصفیه فاضلاب، فاضلاب صنعتی، سپتیک تانک، تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال، و ساخت دستگاه های تصفیه آب RO از فعالیت های شرکت پالایش صدرآب کاسپین می باشد.



( Sale ) `s other