Sale Calcium chloride In qarchak Industrial City

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به دلیل اینکه جاذب قوی رطوبت می­باشد باید در ظروف دربسته نگهداری شود. همچنین در دمای بالای درجه نگهداری نشود. از پخش شدن ماده در محیط و نفوذ به خاک و مجراهای آب و فاضلاب جلوگیری شود. کلرید کلسیم در مقادیر معمولی که در مواد غذایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد، سمی نیست. اما خطر اصلی آن به دلیل خاصیت خشک کنندگی آن و واکنش گرمازا هنگام حل شدن در آب می باشد.

سایر کاربردهای صنعتی شامل است.فاده به عنوان یک افزودنی در پلاستیک، به عنوان کمک زهکشی برای تصفیه فاضلاب، به عنوان یک افزودنی در کپسول های آتش نشانی، به عنوان یک افزودنی در داربست کنترل در کوره بلند، و به عنوان یک رقیق کننده در &#;نرم کننده های پارچه&#; است..

اگر به لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات غذایی نگاه کنید، به احتمال زیاد کلرید کلسیم را در لیست مشاهده خواهید کرد. یافتن کلرید کلسیم در مواد غذایی بسیار رایج است.، زیرا این ماده نگهدارنده ای است. که هم در صنایع غذایی و هم در صنعت نوشیدنی است.فاده می شود تا از فاسد شدن این مواد جلوگیری کند. کلرید کلسیم به دلیل توانایی در جذب رطوبت اغلب به عنوان یک عامل سفت کننده در غذاها است.فاده میشود. به این معنا که کمک می‌کند تا زمانی که غذاها در قفسه‌های فروشگاه هستند، لطیف نشوند مخصوصا غذاهای کنسرو شده.



( Sale ) `s other