Sale Calcium nitrate In Malard

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده حاوی کلسیم و نیتروژن است. که مواد مغذی مورد نیاز گیاهان برای زندگی کردن هستند. کلسیم برای برخی از گیاهان قادر به تولید بذر، بسیار حیاتی است. و همچنین به گیاه کمک می‌کند تا میوه بهتر با ماندگاری بیشتر داشته باشد. کلسیم همچنین یک عنصر مهم در داخل سلول‌های گیاهی است. و مقدار مناسب کلسیم در یک گیاه سبب قوی شدن دیواره‌های سلولی گیاه شده و گیاه را از بیماری و ریختن برگ‌ها محافظت می‌کند. از نظر کشاورزان نیتروژن ماده مغذی اساسی مورد نیاز گیاهان است.. نیتروژن یک عنصر اساسی در تولید اسیدهای آمینه و کلروفیل است. و تأمین نیتروژن باعث سرسبزی و بهبود گیاهان می‌شود. این ماده می‌تواند به عنوان کود برای همه گیاهان مورد است.فاده قرار بگیرد، این ماده بسیار مفید و ضروری است..

نمک نیترات معدنی کلسیم است. که معمولاً به‌عنوان کود مورد است.فاده قرار می‌گیرد. نیترات کلسیم معروف به نیترات نروژی است. و ترکیبی با فرمول شیمیایی Ca (NO) است. و به صورت گرانول‌های خاکستری کمرنگ موجود است.. نیترات کلسیم جذب‌کننده رطوبت است. و معمولا به صورت تتراهیدرات در طبیعت یافت می‌شود. دلیل این امر این است. که به راحتی رطوبت هوا را جذب می‌کند.  معمولا به عنوان یک ماده مهم در تولید کودها مورد است.فاده قرار می‌گیرد؛ اما کاربردهای دیگری نیز دارد. این ماده اکسیدکننده است. و در آب و الکل محلول است.. این ماده  از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف حاصل می‌شود. این ترکیب با جذب اکسید نیتروژن توسط شیر آهک به وجود می‌آید.

اسپوتا شیمی یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده مواد شیمیایی در ایران است.. این شرکت با داشتن تجربه و دانش فنی کارآزموده، به تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا می‌پردازد. تنوع محصولات اسپوتا شیمی، امکان تامین نیازهای مختلف بازارها را فراهم می‌کند. شما نیز میتوانید برای سفارش این محصول از همکاران ما راهنمایی بگیرید.



( Sale ) `s other