Sale Calcium nitrate In Payetakht Industrial City

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نیترات کلسیم شکری یکی از محصولات برجسته اسپوتا شیمی است. که به عنوان یک کود نیتروژنه پرکاربرد در کشاورزی به‌کار می‌رود. این نوع کود حاوی نیترات کلسیم و یون‌های نیتروژن است. که می‌تواند در رشد و توسعه گیاهان و افزایش عملکرد محصولات کمک کند. است.فاده از نیترات کلسیم شکری در کشاورزی، بهبود کیفیت خاک و افزایش تولید محصولات را به‌دنبال دارد.

دو عنصر نیتروژن و کلسیم به دلیل عواملی از قبیل شوری خاک ،رطوبت بالا،دمای پایین و آبیاری به میزان زیاد در خاک کاهش پیدا می کنند به همین خاطر برای جبران این کمبود از کود شیمیایی آن است.فاده می کنیم.این ماده برای رشد و پرورش گیاهان لازم وضرورری است. به همین خاطر حتما باید از کود به عنوان مکمل است.فاده کنیم.

برای تهیه این کود باید توجه کنیم که هدف از است.فاده از این کود چیست مثلا برای پیشگیری از بیماری در گیاهان یا برای اینکه محصول سالم تری داشته باشیم از کود نیترات کلسیم است.فاده می کنیم با اطلاع از هدف مصرفمان می توانیم از انواع مختلف این کود که عبارتند از(مایع، دانه ای، پودرهای محلول در آب) برحسب نوع خاک و هدف از مصرف کود است.فاده کنیم. بهتر است. که درمورد نوع و چگونگی مصرف  این کود از یک متخصص کمک بگیرید.



( Sale ) `s other