Sale Citric acid In Abas abad Industrial City

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بسیاری از میوه‌های بریده‌شده مانند سیب یا آووکادو پس از مدتی نشستن و بیرون ماندن، تمایل به اکسید شدن و قهوه‌ای شدن دارند. شما احتمالاً در مورد فشردن لیمو یا آهک به میوه‌ها برای جلوگیری از اکسید شدن شنیده‌اید، اما اسید سیتریک یک ترفند در سطح بالاتر است. که موردعلاقه متخصصان مواد غذایی است.. رودا‌، مدیر مواد غذایی Epi‌، می‌گوید: “اگر من می‌خواهم محصولاتی مانند سیب و آووکادو را که برای دوربین‌ها و تماشاگران کاملاً تازه به نظر می‌رسند نگه دارم‌، مخلوطی از اسید سیتریک و آب درست می‌کنم و آن را در لبه‌های بریده‌شده میوه قرار می‌دهم تا قهوه‌ای نشود. “

اسیدسیتریک به‌طور طبیعی در مرکبات مشاهده می‌شود. -هیدروکسی‌پروپان-وو-تری‌کربوکسیلیک اسید به‌طور گسترده به‌عنوان یک اسید کننده و طعم‌دهنده و ماده شلات کننده است.فاده می‌شود و نیز اغلب برای تهیه بافر سیترات برای بازیابی آنتی‌ژن از نمونه‌های بافت از هیدروکسی‌تری‌کربالیلیک اسید است.فاده می‌شود. اسیدسیتریک یکی از اسیدهای میوه است.. این ماده در انواع مرکبات و سبزی‌ها وجود دارد.

مقدار این اسید در نوشیدنی ها بسته به سازنده آن متفاوت است.، اما می تواند از ٫ گرم در هر اونس تا ٫ گرم در هر اونس باشد. بعضی از آبمیوه هایی که به طور مصنوعی طعم دهنده و شیرین شده اند و در واقع حاوی هیچ میوه ای نیستند و می توانند اسید بیشتری نسبت به آبمیوه هایی که از مرکبات است.فاده شده، دریافت کنند.



( Sale ) `s other