Sale Citric acid In Ayene varzan Industrial City

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همانطور که میدانید ، اسید سیتریک به عنوان یک ماده نگه ‌دارنده طبیعی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. برخورداری از خصوصیت هایی مانند حلالیت بالا این ماده شیمیایی در آب، ترش کنندگی و ایجاد طعم دلپذیر، خواص بافری و غیر سمی بودن آن در حجم زیاد باعث افزایش کاربرد وسیع آن در صنایع غذایی و آشامیدنی شده است.. حدود درصد از این اسید و نمکهایش در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.

دراین روش کشتAspergillus niger در یک محیط دارای ساکاروز یا محیط حاوی گلوکز برای تولید اسید سیتریک انجام می شود.منبع ساکاروز در محیط کشت،لیکور سبز ذرت ،ملاس ،نشاسته ذرت هیدرولیز شده یا سایر خوراک های ارزان قیمت است..پس از تولید اسیدخالص سازی آن همانند تولید اسید از مرکبات است..

از این اسید و نمک‌ هایش در تهیه محلول ‌های ضد انعقاد خون مانند تری سدیم سیترات است.فاده می‌شود که از طریق تشکیل کمپلکس یون کلسیم از انعقاد خون جلوگیری می‌کند. همچنین از سیترات فریک آمونیاکی در درمان بیماری ناشی از فقر آهن (آنمی) هنوز هم است.فاده می‌شود هر چند که در حال حاضر ترجیح داده می‌ شود از نمک های دیگر آهن است.فاده شود. در تهیه آسپرین و برای خوش طعم کردن داروها و قرص ‌های جوشان نیز است.فاده می‌شود زیرا در هنگام حل شدن در اثر اتصال با کربنات ‌ها و بی کربنات‌ ها تولید دی اکسید کربن  می‌کند و به عنوان حلال در تهیه برخی داروها و به عنوان چاشنی جهت خوش‌ طعم کردن داروها به کار می‌رود. در فرمولاسیون محصولات



( Sale ) `s other