Sale Citric acid In Bomehen

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به دلیل طعم و مزه و شکل و ظاهری مشابه نمک به "نمک ترش" نیز معروف است.. هر چند که طعم تلخی دارد، ولی زمانی که با غذا مخلوط می‌شود، طعمی ترش یا اسیدی به آن‌ غذا می‌دهد. از این ماده به عنوان یک طعم‌دهنده در ساخت ویتامین ث و در تهیه نوشیدنی‌های گازدار است.فاده می‌شود. از آن در آب نبات ترش هم است.فاده می‌شود. پوشش پودری سفید رنگ آب نبات‌ها اسید سیتریک است. در آماده سازی گوشت، از آن می‌توان به عنوان یک نرم‌ کننده است.فاده کرد، به این دلیل که می‌تواند باعث شکسته شدن پروتئین‌های گوشت شود. به عنوان یک عامل تمیزکننده طبیعی هم است.فاده می‌شود.

ممکن است. اسید سیتریک به محصولات پاک‌کننده تجاری اضافه شود‌؛ زیرا می‌تواند باعث جمع شدن آب سخت روی ظروف و ظروف شیشه‌ای شود. همچنین می‌تواند برای از بین بردن لکه‌های قهوه و چای‌، تغییر رنگ زرد / قهوه‌ای و لکه‌های مایع و ادرار است.فاده شود. برخی از محصولات تجاری حاوی اسید سیتریک مبتنی بر آب هستند و می‌توانند باعث خوردگی فلزات شوند. برای به حداقل رساندن و جلوگیری از زنگ زدگی‌، فلز را پس از تمیز کردن خشک کنید. الکل سیتریک اسید می‌تواند اسید موجود در یک غذا یا نوشیدنی را متعادل کند. شراب سازان برای بهبود طعم و مزه بعضی اوقات آن را به محصولات خود اضافه می‌کنند.

تعداد زیادی از میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، قارچ ها و مخمرها برای تولید اسید سیتریک مورد است.فاده قرار گرفته اند. با این حال، اکثر آنها قادر به تولید محصولات قابل قبول تجاری نیستند. این واقعیت را می توان اینگونه توضیح داد که اسید سیتریک متابولیت متابولیسم انرژی است. و تجمع آن فقط در شرایط عدم تعادل شدید به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.



( Sale ) `s other