Sale Citric acid In Charmshahr Industrial City

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اسیدی شدن گوشت می تواند باعث بهبود بافت شود با این وجود حساسیت به اکسیداسیون لیپید را نیز افزایش می دهد. ظرفیت نگهداری آب و حساسیت عضله گوشت گاو با اضافه شدن اسید سیتریک درpH،٫۵ به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند. اکسیداسیون لیپید در گوشت گاو پخته شده و عضله آسیاب شده با اسید مهار می شود. نتایج نشان می دهد که این نوع اسید باعث تنظیم pH و عامل مهار اکسیداسیون لیپید در گوشت گاو است..  بهترین روش اسیدپاشی برای گوشت گاو، اسید سیتریک است.. زیرا هم در بهبود بافت و هم در مهار اکسیداسیون لیپید موثر است.. 

اسید سیتریک برای تنظیم pHو شلات کردن یون‌ های فلزی در سیستم آنتی اکسیدانی شوینده ‌های اسیدی موی سر است.فاده می‌شود. در شامپو های ضد شوره سر به منظور تنظیم pH و بهبود درخشندگی و شفافیت به کار می‌رود. میزان مصرف کل این اسید در این صنایع حدود درصد می‌باشد.

اسید سیتریک (CA) یک واسطه جهانی برای متابولیسم گیاهی و جانوری است.. این یک ماده شیمیایی فرآوری شده و به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان یک مکمل دارویی عالی است.فاده می‌شود. قابل توجه است. که اسید سیتریک دارای ویژگی‌های مهم مختلف است.. زیست تخریب‌پذیری، زیست سازگاری، آب دوستی، ایمنی، و غیره. بنابراین، CA به طور گسترده در بسیاری از بخش‌ها از جمله مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، دارو‌ها، مواد مغذی، و لوازم آرایشی به عنوان طعم دهنده، عامل جدا‌کننده، عامل بافر و غیره است.فاده می‌شود. یک ماده معمولی برای تنظیم pH آرایشی و به عنوان یک شلاتور یون فلزی در سیستم‌های آنتی اکسیدانی. علاوه بر این، از آن برای بهبود طعم مواد دارویی مانند شربت‌ها، محلول‌ها، اکسیر‌ها و غیره است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other