Sale Citric acid In Damavand

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اسید سیتریک Citric acid باعث تحریک شدید چشم می شود.تماس تصادفی باچشم ها ممکن است. رخ دهد با فشردن میوه یا تماس دست ها با چشم.هنگام کار با اسید سیتریک درآزمایشگاه باید از عینک محافظ است.فاده شود .درصورت تماس با اسید،چشم ها باید فورا با آب فراوان شستشو شوند.

سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) اظهار داشت که اسید سیتریک به‌عنوان یک افزودنی مستقیم غذایی به‌عنوان یک ماده بی خطر (GRAS = افزودنی مجاز) شناخته می‌شود. از سال ‌، تقریباً درصد تولید سیتریک اسید تولیدشده در جهان از قارچ Aspergillus niger تولید می‌شود که بیشتر به عنوان کپک یا قارچ سیاه شناخته می‌شود. قارچ یا کپک سیاه، قندها را به صورتی که در قسمت‌های قبل نیز بیان کردیم، به این نوع اسید تبدیل می‌کند و در این حالت، همچنین از تخمیر این نوع ماده، با توجه به گفته FDA و تحت توصیه‌های آن، می‌توان در محصولات دارویی و مواد آرایشی است.فاده کرد.

اسید سیتریک به عنوان یک افزودنی در نوشیدنی های مختلف برای بهبود طعم و مزه است.فاده می شود. همچنین برای حفظ نوشیدنی برای مدت زمان طولانی است.فاده می شود. اولین انتخاب برای است.فاده به عنوان یک تنظیم کننده اسید است.، زیرا دارای مزایای دیگری نیز مانند افزایش فعالیت آنتی اکسیدان های مفید و اضافه کردن عطر است.. مصرف ۵ میلی گرم اسید سیتریک در روز هیچ اثر مضری ندارد.



( Sale ) `s other