Sale Citric acid In East of Tehran

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مونوهیدرات میتواند در حدود ۸ درجه سانتی گراد به شکل بی آب تبدیل شود. اسید سیتریک در اتانول مطلق (بدون آب) ( قسمت اسید سیتریک در هر قسمت اتانول) در دمای ۵ درجه سانتیگراد حل می شود. با تخریب دی اکسید کربن بالای ۵ درجه سانتیگراد تجزیه می شود. از سوی دیگر،pH  محلول میلی متری این ماده حدود ٫ است.. آب میوه از میوه های مرکبات مانند پرتقال و لیمو بستگی به غلظت اسید سیتریک دارد، برای غلظت اسیدی بالاتر بیشتر می شود و برعکس.

اسید سیتریک به طورکلی به عنوان اسیدولانت درکرم ها ،ژل ها و مایعات مورد است.فاده قرار می گیرد.استفاده از آن درمکمل های غذایی و غذاها،درصورتی است. که هدف تاثیر خاصی (مانند اسیدالنت،کلرات،ویسکوزیته کننده،وغیره)برماده غذایی باشد.امروزه اسید سیتریک درساخت محصولات زیبایی مورد است.فاده قرار می گیرد وبا بی کربنات سدیم مخلوط می شودتا قرص های حمام تولید شود.علاوه براین ،دربرخی از لوسیون ها و ماسک های پوستی نیز است.فاده می شود.

در نوشابه‌سازی برای ایجاد طعم ترش و مطبوع و نیز برای بازدارندگی فعالیت میکروبی و تنظیم اسیدیته به کار می‌رود. برای ایجاد طعم میوه‌ای و تنظیم pH در ژله‌‌ها، مرباجات و دسرها نیز از این اسید است.فاده می‌شود. در غذاهای منجمد، چربی‌ها و روغن‌ها با تنظیم pH و ایجاد کمپلکس نمک بین سیترات ‌ها و فلزات کمیاب به عنوان آنتی اکسیدان و نگهدارنده عمل می‌کند، به طوری که زمان نگهداری ماهی منجمد و فرآورده‌ های دریایی زیاد می‌شود.



( Sale ) `s other