Sale Citric acid In Pakdasht

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از اسید سیتریک می‌توان به‌جای نمک در دستورالعمل‌های نان ترش مانند خمیرمایه و چاودار است.فاده کرد. بیشتر اوقات‌، بیش از قاشق غذاخوری اسید سیتریک موردنیاز نخواهد بود. همچنین می‌تواند هنگام تهیه گوشت شکار برای کمک به از بین بردن باکتری‌ها مورداستفاده قرار گیرد: قبل از پخت‌وپز‌، محلول سیتریک اسید اونس را با چهارم آب اضافه کنید. توجه داشته باشید که این نوع اسید می‌تواند در طولانی‌مدت، اگر در تماس با چشم و پوست باشد، محرک بوده و لازم است. در این حالت، احتیاط لازم و نکات ایمنی را در نظر گرفت.

همانطور که میدانید ، اسید سیتریک به عنوان یک ماده نگه ‌دارنده طبیعی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. برخورداری از خصوصیت هایی مانند حلالیت بالا این ماده شیمیایی در آب، ترش کنندگی و ایجاد طعم دلپذیر، خواص بافری و غیر سمی بودن آن در حجم زیاد باعث افزایش کاربرد وسیع آن در صنایع غذایی و آشامیدنی شده است.. حدود درصد از این اسید و نمکهایش در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.

مونوهیدرات نقش عمده‌ای در صنایع نساجی، غذایی ،دارویی، فلزی و شیمیایی دارد. ذوب اسیدسیتریک مونو هیدرات می‌تواند باعث تولید انیدرید ایتاکونیک شود. کریستال‌های اسید سیتریک مونوهیدرات می‌تواند آب را تا درجه سانتی‌گراد حفظ کنند.



( Sale ) `s other