Sale Citric acid In Sahand Industrial City

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



از این اسید و نمک‌ هایش در تهیه محلول ‌های ضد انعقاد خون مانند تری سدیم سیترات است.فاده می‌شود که از طریق تشکیل کمپلکس یون کلسیم از انعقاد خون جلوگیری می‌کند. همچنین از سیترات فریک آمونیاکی در درمان بیماری ناشی از فقر آهن (آنمی) هنوز هم است.فاده می‌شود هر چند که در حال حاضر ترجیح داده می‌ شود از نمک های دیگر آهن است.فاده شود. در تهیه آسپرین و برای خوش طعم کردن داروها و قرص ‌های جوشان نیز است.فاده می‌شود زیرا در هنگام حل شدن در اثر اتصال با کربنات ‌ها و بی کربنات‌ ها تولید دی اکسید کربن  می‌کند و به عنوان حلال در تهیه برخی داروها و به عنوان چاشنی جهت خوش‌ طعم کردن داروها به کار می‌رود. در فرمولاسیون محصولات

به‌طور طبیعی‌، فکر مصرف هر چیزی که با “حصیر کپک ” درگیر باشد، می‌تواند مردم را از این ماده فرار دهد. خصوصاً ازآنجاکه ‌این نوع خاص از قارچ در شرایط دیگر عامل اصلی فساد مواد غذایی است. و حتی می‌تواند باعث ‌ایجاد برخی از انواع ذات‌الریه شود.

آنتی اکسیدان‌ها که از اسید سیتریک گرفته‌شده‌اند‌، می‌توانند به خوردن و نگهداری غذا برای مدت‌زمان طولانی کمک کنند. به‌عنوان مثال‌، پاشیدن آب‌لیمو که حاوی سیتریک اسید است.‌، روی سیب یا موز می‌تواند از قهوه‌ای شدن آن جلوگیری کند. اسید اسکوربیک‌، معروف به ویتامین C‌، در اسید سیتریک نیز یافت می‌شود و اغلب برای محافظت و حفظ نوشابه و گوشت است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other