Sale Citric acid In Shahr ray

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این ماده یک اسیدآلی ضعیف است. که دارای فرمول شیمیایی CHO می باشد.این ماده به طور طبیعی در مرکبات تولید می شود.دربیوشیمی،آنرا به عنوان یک واسطه درچرخه ای موسوم به چرخه اسید سیتریک می شناسند،این چرخه در متابولیسم همه موجودات هوازی رخ می دهد.هرساله بیش از یک میلیون تن اسید سیتریک تولید می شود.این ماده به عنوان یک اسید فایر برای طعم دهندگی به مواد غذایی است.فاده م شود.

برخی از خواصی که باعث سودمند شدن اسید سیتریک در بدن می‌شود نیز به همین دلیل است. که در محصولات دیگر است.فاده می‌شود. مربی گواهینامه تناسب‌اندام و مدیرعامل Anabolic Bodies، ادی جانسون می‌گوید: “سیتریک اسید به دلیل خاصیت آنتی‌بیوتیکی به عنوان افزودنی است.فاده می‌شود. در برخی از غذاهای کنسرو شده از آن برای محافظت در برابر بوتولیسم است.فاده می‌شود.”

همانطور که میدانید ، اسید سیتریک به عنوان یک ماده نگه ‌دارنده طبیعی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. برخورداری از خصوصیت هایی مانند حلالیت بالا این ماده شیمیایی در آب، ترش کنندگی و ایجاد طعم دلپذیر، خواص بافری و غیر سمی بودن آن در حجم زیاد باعث افزایش کاربرد وسیع آن در صنایع غذایی و آشامیدنی شده است.. حدود درصد از این اسید و نمکهایش در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.



( Sale ) `s other