Sale Citric acid In Sharyar

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی از خواصی که باعث سودمند شدن اسید سیتریک در بدن می‌شود نیز به همین دلیل است. که در محصولات دیگر است.فاده می‌شود. مربی گواهینامه تناسب‌اندام و مدیرعامل Anabolic Bodies، ادی جانسون می‌گوید: “سیتریک اسید به دلیل خاصیت آنتی‌بیوتیکی به عنوان افزودنی است.فاده می‌شود. در برخی از غذاهای کنسرو شده از آن برای محافظت در برابر بوتولیسم است.فاده می‌شود.”

همانطور که میدانید ، اسید سیتریک به عنوان یک ماده نگه ‌دارنده طبیعی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. برخورداری از خصوصیت هایی مانند حلالیت بالا این ماده شیمیایی در آب، ترش کنندگی و ایجاد طعم دلپذیر، خواص بافری و غیر سمی بودن آن در حجم زیاد باعث افزایش کاربرد وسیع آن در صنایع غذایی و آشامیدنی شده است.. حدود درصد از این اسید و نمکهایش در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.

تولید اسید سیتریک در مقیاس صنعتی در ابتدا در سال ۸ با است.فاده از صنعت مرکبات ایتالیا آغاز شد که در آن آب به وسیله آهک هیدراته (هیدروکسید کلسیم) برای رسوب سیترات کلسیم، با است.فاده از اسید سولفوریک رقیق شده جدا شده و به اسید سیتریک تبدیل می شود. این ماده را می توان از شکر تولید کرد. با این وجود، تولید میکروبی این ماده تا زمانی که جنگ جهانی اول منجر به اختلال در صادرات مرکبات ایتالیایی نشد، مهمتر از تولید صنعتی آن بود.



( Sale ) `s other