Sale Citric acid In Varamin

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دراین روش کشتAspergillus niger در یک محیط دارای ساکاروز یا محیط حاوی گلوکز برای تولید اسید سیتریک انجام می شود.منبع ساکاروز در محیط کشت،لیکور سبز ذرت ،ملاس ،نشاسته ذرت هیدرولیز شده یا سایر خوراک های ارزان قیمت است..پس از تولید اسیدخالص سازی آن همانند تولید اسید از مرکبات است..

کار احداث کارخانه اسید سیتریک در ایران  با سرمایه گذاری حدود میلیون یورو و با است.فاده از تجهیزات منحصر به فرد یک شرکت اروپایی در سال ۸ آغاز و در سال ۸۵ این کارخانه  به بهره برداری رسید. امروزه کیمیا تهران اسید به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش مواد شیمیایی به عنوان  تولید کننده سیتریک خوراکی در دو نوع آبدار و بدون آب نیز شناخته میشود .

اسید سیتریک (CA) یک واسطه جهانی برای متابولیسم گیاهی و جانوری است.. این یک ماده شیمیایی فرآوری شده و به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان یک مکمل دارویی عالی است.فاده می‌شود. قابل توجه است. که اسید سیتریک دارای ویژگی‌های مهم مختلف است.. زیست تخریب‌پذیری، زیست سازگاری، آب دوستی، ایمنی، و غیره. بنابراین، CA به طور گسترده در بسیاری از بخش‌ها از جمله مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، دارو‌ها، مواد مغذی، و لوازم آرایشی به عنوان طعم دهنده، عامل جدا‌کننده، عامل بافر و غیره است.فاده می‌شود. یک ماده معمولی برای تنظیم pH آرایشی و به عنوان یک شلاتور یون فلزی در سیستم‌های آنتی اکسیدانی. علاوه بر این، از آن برای بهبود طعم مواد دارویی مانند شربت‌ها، محلول‌ها، اکسیر‌ها و غیره است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other