Sale Citric acid In West of Tehran

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



  همچنین از کاهش رنگ و طعم در میوه‌ های منجمد با خاصیت آنتی اکسیدانی و به دام انداختن فلزات کمیاب جلوگیری می کند. درکنسرو سبزیجات نیز برای جلوگیری از رشد میکروب ‌ها و کاهش pH است.فاده می‌شود. مونواستیل سیترات می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان در چربی‌ها و روغن‌ها است.فاده شود. این ترکیب نسبت به اسید خالص راحت‌تر ترکیب می‌شود.

سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) اظهار داشت که اسید سیتریک به‌عنوان یک افزودنی مستقیم غذایی به‌عنوان یک ماده بی خطر (GRAS = افزودنی مجاز) شناخته می‌شود. از سال ‌، تقریباً درصد تولید سیتریک اسید تولیدشده در جهان از قارچ Aspergillus niger تولید می‌شود که بیشتر به عنوان کپک یا قارچ سیاه شناخته می‌شود. قارچ یا کپک سیاه، قندها را به صورتی که در قسمت‌های قبل نیز بیان کردیم، به این نوع اسید تبدیل می‌کند و در این حالت، همچنین از تخمیر این نوع ماده، با توجه به گفته FDA و تحت توصیه‌های آن، می‌توان در محصولات دارویی و مواد آرایشی است.فاده کرد.

اسید سیتریک در چندین محصول پاک کنند، مانند محصولات بهداشتی (به‌عنوان مثال‌، پاک‌کننده‌های چرخ و رادیاتور)‌، تمیزکننده‌های فلزی‌، تمیزکننده‌های اجاق گاز‌، تمیزکننده‌های ماشین ظرف‌شویی، تمیزکننده‌های همه‌منظوره، پاک‌کننده‌های کف صابون‌، تمیز کننده‌های حمام‌، تمیزکننده‌های وان و کاشی‌، پاک‌کننده‌های فرش‌، صابون‌های ظرف‌شویی، شوینده‌های لباسشویی‌، خوشبوکننده‌های هوا‌، شیشه‌پاک‌کن‌ها‌، مواد پاک‌کننده لکه‌ها و مواد پاک کننده ماشین ظرف‌شویی است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other