Sale Citric acid In lalezar market

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در مرکز ما نیز اسیدسیتریک تولید چین و هند عرضه می گردد و تولید کنندگان محترم در هر تناژی که بخواهند می توانند به این ماده افزودنی دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه این ماده نگهدارنده برخلاف سایر مواد نگهدارنده موجود در بازار مضر نیست و حتی برای سلامت بدن نیز مفید می باشد که این ویژگی سبب فروش بالا آن نسبت به مواد افزودنی مضر شده است..

به طور کلی، همچنین برای پوشاندن طعم ناخوشایند داروها است.فاده می شود. اسیدهای غذایی به منظور ترش کردن آبنبات است.فاده می شوند. انواع مختلف آب نبات ترش وجود دارد. آب نبات های سفت، آب نبات های چسبنده و شکلات های پودری بعضی از رایج ترین آنها هستند. همه آنها یک دسته از مواد تشکیل دهنده دارند: اسیدهای غذایی مانند اسید مالیک، اسید سیتریک، اسید تارتار و اسید فوماریک.

استفاده از اسید سیتریک در سس ها باید به اندازه ی لازم باشد، در برخی از مارک های با کیفیت پایین اسید سیتریک بیشتری نسبت به موارد لازم برای اضافه کردن برخی عطر و طعم اضافه می شود، همچنین برای کمبود گوجه فرنگی، آب، شکر و نمک را اضافه می کنند. کنسروهای گوجه فرنگی خوب آب و شکر اضافه ندارند و نمک کمتری اضافه می کنند. برای اطمینان از اسیدیته مطمئن گوجه فرنگی خرد شده را هنگام پردازش در آب جوش به آن اسید سیتریک اضافه می کنند که باید /PH= باشد.



( Sale ) `s other