Sale Citric acid In qarchak Industrial City

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در کنار بخش غذا و نوشیدنی‌، بسیاری از صنایع دیگر از سیتریک اسید به عنوان یک ماده اصلی در تولیدات خود است.فاده می‌کنند‌، چه این ماده به عنوان یک ماده اسید در مواد آرایشی و دارویی باشد یا ماده اصلی در مواد رسوب آور،‌ این اسید همه‌کاره یک ماده اصلی صنعتی به شمار می‌رود.

اسید سیتریک در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی با سایر ویتامین ها و مکمل های غذایی یافت شود. این ماده را می توان به شکل پودر خریداری کرد، در برخی فروشگاه های مواد غذایی، در شیکرهای کوچک فروخته می شود و به عنوان “نمک ترش” برچسب گذاری می شود.

در واقع‌، ممکن است. برخی از افراد کمی بیشتر از دیگران مراقب باشند. جولسون، متخصص تغذیه، می‌گوید: “اسید سیتریک به طور کلی توسط USDA (وزارت کشاورزی ایالات‌متحده آمریکا) ” بی‌خطر “شناخته می‌شود (به عنوان GRAS یا یک ماده افزودنی مجاز)‌، اما گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد سیتریک اسید در زخم‌های شانکر‌، درماتیت آتوپیک‌، واکنش‌های التهابی و ناراحتی معده در برخی افراد وجود دارد. وی افزود: “افرادی كه نسبت به كپك یا مخمر حساس هستند یا به ذرت‌، چغندر‌، قند نیشكر و نشاسته حساس هستند‌، ممكن است. بخواهند از مصرف اسید سیتریک خودداری كنند‌؛ زیرا ‌این مواد در تولید اسید سیتریک است.فاده می‌شود.”



( Sale ) `s other