Sale Copper sulfate In lalezar market

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سولفات مس (Copper Sulfate) جامد یا کات کبود از جمله معروفترین نمکها محسوب شده و دارای شکل کریستالی آبی رنگ میباشد. تنها کاربرد این ماده در قدیم رنگآمیزی و آبکاری بوده و در حال حاضر بطور گسترده در صنایع رنگآمیزی و تزئینی است.فاده میگردد. از جمله کاربردهای مهم سولفات مس در صنایع رنگآمیزی و تزئینی عبارتند از: • رنگ آمیزی...

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

سولفات مس ؛گوهر آبی ؛زاج کبود؛یک ترکیب شیمیایی است. که در گستره وسیعی از صنایع مورد است.فاده قرار می گیرد.فرمول شیمیایی اصلی مس سولفات (CuSO) است. .اما این نمک بسته به درجه آب پوشی به صورت یک سری ترکیبات متفاوت یافت می شود.chalcocyanite(یک نوع سنگ معدن مس )فرم بدون آب مس سولفات است. و یک ماده معدنی کمیاب است..وبه صورت پودر سبز کم رنگ ویا سفید مایل به خاکستری می باشد.فرم های آبپوشیده متنوعی از سولفات مس شامل مس سولفات سه آبه ,پنج آبه وهفت آبه موجود است..با این وجود مس سولفات پنج آبه (CuSO.HO) متداول ترین فرم این نمک است.,که آبی روشن است. وبه نام chalcanthite(سنگ خاردار )شناخته می شود.رنگ آبی روشن کریستال های مس سولفات آبپوشیده که به دلیل وجود آب متبلور شده است. بهترین راه برای تمایز بین فرم بدون آب وآبپوشیده است..بیاییددر مورد مس سولفات وکاربردهای آن بیشتر بخوانیم.



( Sale ) `s other