product EDTA 2na In Ayene varzan Industrial City

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی با EDTA مسموم شدند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خوناست. همچنین اسهال، است.فراغ یا حالت تهوع، خستگی، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد، فشار خون پایین، تشنگی و&#; از دیگر علائم آنها است..

این روش درمانی شامل تزریق نوعی دارو به نام کلاتور یا ماده شیمیایی است.. برخی از کلاتورهای رایج شامل اسید اتیلن دی آمین تترا است.یک (EDTA) ، اسید دیمرکاپتوسوچینیک و دیمرکاپرول هستند. کلاتورها با اتصال به فلزات موجود در جریان خون کار می کنند. هنگامی که به جریان خون تزریق می شوند، از طریق خون گردش می کنند و به فلزات مانند: سرب، آرسنیک، جیوه، اهن، مس و نیکل متصل می شوند. به این ترتیب، کلاتورها تمام فلزات سنگین را به صورت ترکیبی که از طریق کلیه فیلتر  و در ادرار آزاد می شود، جمع می کنند.

یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب، سختی آن را تعیین می کنند. هنچنین رسوب این یون ها هم در بدن و هم در تجهیزات مختلف باعث پیدایش مشکلات زیادی می گردد. از جمله روش های سختی گیری آب ، است.فاده از EDTA است.. در حضور ادتا سدیم ، یون های فلزی رسوب می کنند. بنابراین از این ماده در بیشتر شوینده ها است.فاده می شود. این محصول سبب غیر فعال سازی یون هایی مانند کلسیم و منیزیم شده و در نهایت آب نرم می شود. این محصول همچنین از خوردگی تجهیزات به دلیل تشکیل پیچیده یون های فلزی ناخالص در آب جلوگیری می کند.



( product ) `s other