Sale EDTA 2na In Bomehen

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

همچنین در بعضی از داروهای مقابله با سرطان  به عنوان یک ماده مؤثر است.فاده میشود. مطالعات اولیه نشان می دهد که درمان داخل وریدی EDTA تحت نظارت پزشک ممکن است. به بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند ، به خصوص اگر مبتلا به دیابت هستند ، کمک کند. با این حال ، برای اثبات این امر مطالعه بیشتری لازم است.. برخی برای درمان دیابت،بیماری عروقی،بیماری آلزایمر، بیماری قلبی این ماده را پیشنهاد داده اند با این حال، شواهدی وجود ندارد که EDTA برای آن شرایط کار کند حتی مطالعات اخیر می گویند مفید نیست و حتی ممکن است. خطرناک باشد.

EDTA مولکولی است. که به عنوان ماده کلات کننده نامیده می شود. عامل کلات ماده ای مانند پنجه است. که می تواند مولکول های دیگر را بگیرد. برخی از انواع ادتا به کلسیم می چسبند. انواع دیگر به فلزات ، مانند سرب می چسبند. این ماده گاهی اوقات توسط پزشکان برای تصفیه کردن خون از فلزات سمی مانند سرب تجویز می شود. پزشکان چندین دهه از این مولکول برای درمان مسمومیت با فلزات سنگین است.فاده کرده اند. در این موارد از طریق IV داده می شود.



( Sale ) `s other