product EDTA 2na In Bomehen

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کاربرد اصلی سدیم edta برای تصفیه محلول ها از یون های فلزی است.. در صنعت نساجی با گرفتن یون ، از پیدایش ناخالصی ها در رنگ های سنتز شده و از تغییر رنگ آنها جلوگیری می کند. در صنعت خمیر و کاغذ، از عمل یون های فلزی به ویژه (Mn(II) جلوگیری می کند و با مهار آنها، کاتالیز نامتناسب پراکسید هیدروژن که به سفید کننده بدون کلر معروف است. را متوقف می کند.

EDTA مولکولی است. که به عنوان ماده کلات کننده نامیده می شود. عامل کلات ماده ای مانند پنجه است. که می تواند مولکول های دیگر را بگیرد. برخی از انواع ادتا به کلسیم می چسبند. انواع دیگر به فلزات ، مانند سرب می چسبند. این ماده گاهی اوقات توسط پزشکان برای تصفیه کردن خون از فلزات سمی مانند سرب تجویز می شود. پزشکان چندین دهه از این مولکول برای درمان مسمومیت با فلزات سنگین است.فاده کرده اند. در این موارد از طریق IV داده می شود.

شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی با EDTA مسموم شدند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خوناست. همچنین اسهال، است.فراغ یا حالت تهوع، خستگی، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد، فشار خون پایین، تشنگی و&#; از دیگر علائم آنها است..



( product ) `s other