Sale EDTA 2na In Damavand

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..

فنولیک رزین چیست فنولیک رزین، نوعی رزین سینتتیک است. که از فنول و الدهید، معمولاً فرمالدهید، تولید می‌شود. این رزین‌ها بر اساس ساختار و خواص شیمیایی‌شان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و در صنایع گوناگون مورد است.فاده قرار می‌گیرند. همچنین مدل های مختلفی از این ماده در بازار وجود دارد که کاربرد های آن بسیار متفاوت است. از جمله این رزین ها رزین فنولیک مالزی است. که در صنایع رنگ سازی و به عنوان مواد اولیه چسب سازی بسیار پر کاربرد است. و به عنوان تکیفایر در صنعت مورد &#;

به عنوان نگهدارنده قطرات چشمی و ارزیابی عملکرد کلیه و برای آنالیز نمونه های خون و به عنوان یک ضد انعقاد کننده کاربردها زیادی دارد. این ماده به عنوان یک دیسپرس کننده در کاهش رشد باکتریایی در جراحی های چشم مورد است.فاده قرار میگیرد.



( Sale ) `s other