Sale EDTA 2na In East of Tehran

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



خرید گلیسیرین جهت خرید گلیسیرین با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب با کارشناسان ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه آبتین شیمی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن می باشند . این محصول به صورت وارداتی از برند های معروف دنیا از جمله KLK مالزی &#; دیپر ترکیه و پی تی دوا اندونزی قابل ارائه به مشتریان عزیز است. ، همچنین میتوانید از محصولات تولید ایران نیز خرید کنید . بسته بندی های این محصول به صورت بشکه های فلزی کیلوگرمی می باشد &#;

در آزمایشگاه EDTA به‌طور گسترده‌ای برای مهار یون‌های فلزی است.فاده می‌شود: در بیوشیمی و زیست‌شناسی مولکولی تخلیه یون معمولاً برای غیرفعال سازی آنزیم‌های وابسته به فلز است.فاده می‌شود (یا به عنوان معیاری برای واکنش پذیری آن‌ها یا برای فرونشاندن آسیب رسانی به DNA یا پروتئین‌ها).

همچنین در بعضی از داروهای مقابله با سرطان  به عنوان یک ماده مؤثر است.فاده میشود. مطالعات اولیه نشان می دهد که درمان داخل وریدی EDTA تحت نظارت پزشک ممکن است. به بیمارانی که دچار حمله قلبی شده اند ، به خصوص اگر مبتلا به دیابت هستند ، کمک کند. با این حال ، برای اثبات این امر مطالعه بیشتری لازم است.. برخی برای درمان دیابت،بیماری عروقی،بیماری آلزایمر، بیماری قلبی این ماده را پیشنهاد داده اند با این حال، شواهدی وجود ندارد که EDTA برای آن شرایط کار کند حتی مطالعات اخیر می گویند مفید نیست و حتی ممکن است. خطرناک باشد.



( Sale ) `s other