Sale EDTA 2na In East of Tehran

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این اسید جامد سفید رنگ و محلول در آب معمولاً برای اتصال یون های آهن و کلسیم است.فاده می شود.  ادتا دی سدیم . به شکل برخی از انواع نمک ها مانند سدیم کلسیم ادتات و تترا سدیم EDTA تولید می شود. این نوعی اسید است. که در کاربردهای زیست شناسی مولکولی است.فاده می شود.

یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب، سختی آن را تعیین می کنند. هنچنین رسوب این یون ها هم در بدن و هم در تجهیزات مختلف باعث پیدایش مشکلات زیادی می گردد. از جمله روش های سختی گیری آب ، است.فاده از EDTA است.. در حضور ادتا سدیم ، یون های فلزی رسوب می کنند. بنابراین از این ماده در بیشتر شوینده ها است.فاده می شود. این محصول سبب غیر فعال سازی یون هایی مانند کلسیم و منیزیم شده و در نهایت آب نرم می شود. این محصول همچنین از خوردگی تجهیزات به دلیل تشکیل پیچیده یون های فلزی ناخالص در آب جلوگیری می کند.

سدیم ا د ت آ  میتواند باعث مشکلات محیط زیستی فراوانی شود زیرا این ماده طول عمر بالایی داشته و بسیاری از گونه‌های شامل آن در محیط بسیار پایدار ترند و تجزیه آن به کندی و در حضور نور خورشید صورت میپذیرد. مهمترین فرایند حذف ادتا از آب های سطحی تجزیه نوری مستقیم در طول موج های کمتر از  نانومتر است.. با توجه به شرایط نوری ممکن است. تجزیه ادتا بین / دقیقه تا صد ساعت زمان بر باشد. با است.فاده از میکرو ارگانیسم ها میتوان ادتا را تا % درصد از پساب صنعتی تصفیه نمود .



( Sale ) `s other